Ett småttinga Luciatåg

Jag borde så mycket just nu. Tömma diskmaskin, slänga in lite tvätt, dammsuga, plocka undan, bädda rent i sängen, posta brev till försäkringskassan...... listan kan säkert göras längre. Men jag prioriterade lite datorsurfande. Jag hoppas på att Liam sover en stund till så hinner jag bocka av lite på listan iaf :)

Vi kom iväg till barnmusiken i förmiddags. Men när Fredrik ringde imorse och sa att han fått med sig bilnycklen till jobbet blev jag inte glad. Jag tyckte faktiskt att det var lite kallt att gå. Tar ca 35 minuter in och jag tycker att vagnen skyddar dåligt mot vind och snö. Hur gör andra med det där?
Barnmusiken var iaf rolig. Oskar och Matilda dök oxå upp så det var skojigt. Hon som håller i musiken är så himla duktig och trevlig. Hon har roliga sånger och idag fick vi reda på att de små ska få gå Luciatåg på en gudstjänst. Så idag övade vi lite julsånger. Supermysigt på Luciatåg ju!!! Det ser vi fram mot. Kan ju bli spännande att se det där tåget med barn i åldrarna 6 månader upp till 4. Kan bli livat :)

Nä, listan var det ja!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0