Gnällspik x 3

Gnällspik Gnällspik Gnällspik. Ja, det är vad min son har varit idag! Min mentala status har inte varit den bästa. Djupa andetag och räknat till 10 är det som jag har gjort idag för att inte bli tokig. Han var vaken i 1,5 timme inatt så det kan bero på lite trötthet eller så är det bissingar på gång igen. Han dregglar som en tok (ja mer än vanligt iaf) och händerna är i munnen konstant. Så tänder vore inte helt omöjligt. Spelar ingen roll egentligen för han har varit jobbig i vilket fall. Jag hoppas på att han vaknar på den andra sidan imorrn.

Det var babysim idag igen. Liam var lite tveksam idag faktiskt. Han tyckte det var roligt men det var inte samma fart i honom som det varit förut. Trött möjligtvis? Men det gick bra ändå. Nu är det bara en gång kvar och sedan är steg 2 klart. Men det är inget långt uppehåll för steg 3 börjar i januari och jag anmälde oss till det. Sen får vi se om det är jag eller Fredrik som tar med honom dit...

Jag var inne i staden efter att Fredrik kommit hem. Det var dax för en klippning igen. Jag var på ett annat ställe dock. Sara klipper sig där och det är Saras kompis som klipper. Hon var jätteduktig och jag är sjukt nöjd. Orkar inte ta bild idag så det får ni se imorrn.

Nu The walking dead!
Kommentarer
Postat av: Elin

Ja griniga barn är ingen höjdare alls... Hoppas ni får en bättre dag idag! Kram

2010-11-30 @ 07:20:10
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: Elin

Sv: Närå, inte sjuk... Lite bekymmer i de nedre regionerna efter stygn å grejer. Hatart! Men ett måste. Kram påre

2010-11-30 @ 18:22:19
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0