Hala jävla ormar

Det är väl många som drömmer om att få det där drömhuset. För många är det så att man får hålla sig till att drömma ett bra tag innan det blir verklighet. Jag bor inte i mitt drömhus än men det kommer att bli det till slut. Det gäller att spara och planera. Det är en av mina största drömmar att få huset "färdigt" så som jag drömmer om. Tänk då att vara på väg att få sin dröm uppfylld, man har sparat och planerat ett bra tag och satt igång att bygga på drömmen. Men drömmen förstörs totalt på grund av några lurendrejare som blåser en helt och hållet. Jag sitter och tittar på byggfällan och det är en familj som bor i ett hus som skulle kunna rasa när som helst och ingenting i huset är färdigt. Det ser ut som en byggarbetsplats och deras lille bebis har fått astma förmodligen på grund av huset. Vilken lättnad det måste vara för dom att få hjälp med att färdigställa en del av huset och göra det beboeligt. Men det verkar som att alla fuskbyggare är hala jävla ormar som aldrig går att sätta dit. Dom till och med ler när de pratar. Fy fan!!!! Hur kan man göra så mot familjer?

Man undrar ju hur byggarma tänker när man gör så. Lurar personer totalt med offerter som sr lysande ut och de presenterar sig själva som schyssta snubbar. Sen tar det några månader och de slutar komma. Allt är buffel och båg. Varför kan man ju fråga sig! Har man ingen medmänsklighet och empati?
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0