Intensivträning

Idag fick vi minsann ligga i på babysimningen. Eftersom vi missade förra gången så hade vi ju missat lite övningar som gjordes då. Så det blev en intensiv simning idag. Hoppa från kanten, dyka från kanten, åka rutschkana, flyta med armflytisar och flyta på rygg genom att hålla i bara mammas tummar. Han verkar dock ha glömt att han ska hålla andan under vattnet för han har fått några kallsupar. Men vi får träna lite mer med hinken så ska det nog komma tillbaka :)

Jag skratta så jag höll på att kissa på mig idag. Olivias mamma (som jag nu vet heter Jennie) skulle träna med Olivia på den röda hårda madrassen. Då är det meningen att barnet ska krypa ner från madrassen ner i vattnet så att det blir ett litet dyk. Men Olivia ville inte riktigt krypa dit Jennie stod så Jennie for runt den där madrassen som en galning medan Olivia skrattade hysteriskt. Jennie är så jäkla skön. Lika knasig och konstig som jag haha. Visst är det härligt med sådana människor :)

I väntan på kompisar

Liam och kompisen Olivia

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0