not his thing

Idag lyckades jag med det omöjliga. Jag fick med Fredrik till kyrkis i förmiddags. Att sitta i ring och sjunga och leka, fika och snacka sovrutiner och färgen på innehållet i en bajsblöjan  är väl kanske inte riktigt Fredriks favorit sysselsättningar. Men jag fick med honom ändå. Jag tycker det är bra att Fredrik får vara med och göra lite saker som jag och Liam gör varje vecka. Då får han en bättre bild av vad vi faktiskt gör om dagarna. Nu hade vi inte varit på kyrkis på flera veckor på grund av förkylningar och att de haft en veckas uppehåll. Så det var riktigt kul att vara tillbaka. De ungarna som är minst på stället hade växt som bara den. Det var kul att få snacka med de andra mammorna oxå och få en liten uppdatering :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0