Så här skulle det ju inte gå till

Min 1:a advent blev inte alls som jag ville att den skulle bli. Jag har varit toktrött hela dagen och inte känt för att göra något alls. Natten var inte så rolig för jag hade superont i magen och kunde absolut inte sova. Efter många toabesök och magen var bättre så var det dax för Liam att vakna. Tror jag sov 2 timmar inatt. Så jag har inte haft någon julkänsla idag. Fick upp lite julpynt men absolut inte allt. Jag ville ju bara oxå men det var det inte tal om. Så här ville jag inte starta julen ju!! Men Fredrik åkte iaf och köpte lussebullar, pepparkakor, glögg och julmust så vi fikade lite innan Liam skulle sova. Så jag fick tända det första ljuset, knapra pepparkaka och sörpla glögg. Det räddade iaf dagen lite. Jag hoppas det blir bättre nästa helg :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0