Silencio

För en stund sedan blev mitt hus väldigt tyst. Grabbarna åkte iväg och jag har huset för mig själv. Fredrik ska titta på bandy och eftersom jag inte kan ha Liam själv när jag har ont i ryggen så får han vara hos farmor och farfar. Min rygg har dock blivit mycket bättre men det värker en del fortfarande och jag tänker inte börja kånka för tidigt. Ringde till sjukgymnast igår och de ska höra av sig inom 14 dagar så ska jag få träffa dom och få hjälp.

Idag har vi varit en sväng inne i staden för lite shopping. Vantar, mössa, strumpor och mockasiner till Liam, tröja till Fredrik och present till Noel. Så nu är iaf Noel färdig när det gäller presenter och klappar. Skönt skönt!!

Nu ska jag snart laga lite mat tror jag. Sen har jag tre filmer att välja mellan: Kommissarie Späck (Fredriks val), The Runaways och Invictus. Blir någon av de sistnämnda men har inte bestämt vilken.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0