Sjukgymnast

Sjukgymnasten ringde för en timme sedan och jag fick en tid redan på måndag vid 8,30. Sketabra såklart men så är det ju det här med barnvakt eller att ha med Liam dit. Det kan funka hur bra som helst att ta med honom men det kan oxå gå helt åt fanders. Jag hoppas ju att Fredrik kan vara hemma iaf på morgonen så jag kan gå dit. Nu skriver jag ju som att jag är frisk och kry i ryggen på måndag och att Fredrik jobbar men som det känns idag så lutar det ju åt det hållet. Jag har inte riktigt någon annan som kan ha honom för alla är upptagna. Det löser sig alltid och måste jag så tar jag med honom. I värsta fall.... :P

Hade svårt att komma på vad jag skulle äta till middag. Inte så roligt att laga mat till bara mig. Inte så roligt att laga mat alls iofs. Men nu har jag bestämt mig. Kyckling, potatis, morot, champinjoner och purjolök och skjuts in i ugnen. MUMMA :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0