Snöyra

Snön bara yr omkring här uppe i Skaraborg. Snacka om att vintern har kommit på riktigt. Jag fick ett mms av mamma nere i skåne. Hon hade tagit bild på deras "snöoväder" haha. 5 cm snö på marken kan det nog ha varit. Här uppe har vi en halvmeter ungefär :)

Jag och Liam trotsade snöyran och begav oss ut för att gå till kiosken. Smöret var totalslut och hur ska man kunna äta frulle utan smör? Finns ju inte på kartan! Det var gött att få röra på fläsket lite efter att jag varit så stilla när jag hade ont i ryggen. Har lite ont fortfarande men det känns bättre och bättre. Vi kom iaf fram och tillbaka utan några fadäser.

Nu ska jag vänta in att Liam somnar och sedan ska jag nog "plugga" lite...... :)

vår altan

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0