Stormigt

Idag har det varit en riktig innedag. Det har regnat och nästan stormat utanför våra fönster och vi har inte alls haft någon lust att gå utanför dörren. Liam har varit som en solstråle hela dagen så det har inte spelat så stor roll vad vi gjort, han har varit glad vad än som hänt. Vi tog en biltur till affären för lite matshopping. Jag passade på att kolla efter en mössa till Liam i barnaffären vid torget. Vill ha en bra mössa som går att knyta under hakan men jag hittar ingen. Eller det finns ju men ingen som faller mig i smaken. Och det fanns det inte idag heller. Får fortsätta leta. Hittar väl en som funkar fint lagom till våren!

Mitt busatroll

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0