Vi får ju inte missa ett träningstillfälle

Trots ryggont så ville jag verkligen åka till babysimningen ändå. Jag vill inte att Liam missar mer eftersom vi redan har missat en gång. Dels för att han glömmer bort det vi lärt och dels för att det trots allt kostar 800 kr för en termin. Så, jag packade in alla pojkarna och sen åkte vi till badhuset. Fredrik hade hand om Liam helt och hållet när det gällde ombyte och bärande ovanför vattenytan. Han var allt lite nervös över hur han skulle klara ombytet och duschning. Men eftersom de inte kom inte nakna så antar jag att det gick bra för dom :)

Idag såg jag till att vi tränade på att dyka dyka och åter dyka. Liam har ju svalt en del vatten när vi försökt dyka de senaste gångerna så det var dax att lösa detta. Efter 3 dyk så satt det nog igen. Först några kallsupar men sen tror jag att han fattade för de 3 sista dyken gick lysande. Vi får fortsätta träna nästa gång men jag tror det ska gå bra!!

Det var kul att Fredrik kunde vara med och se vad vi gör på simningen. Han var lite förskräckt över en del saker som vi gör. Men jag tror att han förstod till slut att det är inte så farligt. Ungarna gillar det skarpt :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0