7 är bättre än 6


Liam är trött redan. Funkar bättre för honom att sova till 7,00 än som idag 6,00. Nu håller han på och brottas med sig själv i sängen. Sova gör man ju helst inte frivilligt men gnälla för att han är trött går tydligen alldeles utmärkt. Men inatt sov han hela långa natten utan att vakna alls. Riktigt skönt för det behövde vi båda två efterden pissiga förra natten :P

Som ni kanske ser så håller jag (egentligen mest Fredrik) på att fixa med designen nu. Jag är inte nöjd än men vet inte exakt hur jag vill ha det. Får surfa runt och spana in andra bloggar för att få tips och idéer om hur jag kan göra.

Igår höll vi oss hemma. Vi skulle ha träffat Monica och Leon men jag ställde in på grund av nattens eskapader. Kände inte alls för att vara social. Liam var en gnällis hela dagen. Tänderna fortfarande antar jag. Handen åker in i munnen hela tiden så det känns nog en hel del. Men vi hoppas på att det värsta snart är över så vi kan få tillbaka vår lille charmör som annars är glad jämt :)

Idag ska vi:

Städa
Leka på lekplatsen
Promenera
Köpa hårfärg
Träna
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0