8 September

Mina ben är som två trästockar. Jag har ont i varenda muskel i benen. Stel som en pinne och vad jag än gör så känns det som att benen ska gå av. Man tycker ju att armarna skulle vara dom som borde vara värst efter ett box-pass med Djävulen. Och visst känns det i armarna, det gör ont överallt. Men benen är överlägset värst. Ska bli spännande att se hur det går imorrn på gymmet. Kommer nog bli plågsamt. Men det är härligt.... eller? ;)

Idag har jag och Liam inte gjort så mycket. Lekt och busat som vanligt, tog en runda till blomsteraffären och köpte blommor till vardagsrummet och sedan tog vi en promenad. Liam ville dock inte somna då så han tyckte inte det var så skoj mot slutet.

Morgonbus på rummet

 

Men han somnade i sängen.

Lite knasigt dock

Myser med pappa

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0