Babysim igen

Fast nu kanske jag inte ska skriva babysim längre. För nu har vi avancerat från steg 1 till steg 2. Så nu är vi inte bland minstingat längre utan nu är vi stora. Fast det finns ett steg till så störst är vi inte än. Men baby? Njaaaaaa...
När vi kom dit var jag hyfsat stressad. Vi gick dit men det var ju inget smart drag eftersom jag har ont i ryggen. Men jag behövde både frisk luft och motion. Det gick men det var inget behagligt. Sen när vi kom dit skulle vi betala, köpa badisbyxor och sen byta om och dusch. Jisses vad jag fick speeda på för att komma i tid. Men det gick det med :) Väl i den härligt varma bassängen så njöt både jag och Liam för fullt. Men snacka om att det är lite skillnad på att ha en 5 månaders (som han var när vi slutade i våras) och en nästan 10-månaders. Han var inte riktigt lika följsam utan han skulle minsann inte ligga ner i vattnet. Sitta ska man göra så att man ser vad som händer. Men han tyckte det var jättekul och vi kommer ha superskoj de resterande 8 gångerna.

Nästa gång ska han åka rutschkana..... själv.... på mage... med huvet före...... jisses..
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0