Brutala mord vill jag ha

Håhå, om några ynka minuter börjar Criminal minds igen. Som jag har längtat efter lite brutalt mord och ett smart gäng som löser allt och sätter dit busarna. Ett av dom bästa programmen som går på tv helt klart.

Idag har vi haft sällskap av Fredrik hela dagen. Han har kännt sig krasslig och sovit dåligt så han sjukade sig. Alltid kul med lite vuxet sällskap om dagarna. Liam har varit lite snorig och hostig men det har inte märkts så mycket på honom. Så vi gick till kyrkis i förmiddags iaf. Det var gudstjänst idag. Så vi sjöng lite sånger, sen var där en präst som berättade en saga och sedan var det fika och lek. Det brukar inte vara gudstjänst men jag tror de brukar ha en varje termin för de små. Och inget fel med det tycker jag. Det är ju trots allt kyrkis :) Men en räcker!

Mord var det ja :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0