Dagens träning


Jag var ganska säker på att träningen idag skulle bli extra jobbig i och med att jag precis varit förkyld. Blev ju frisk i söndags men varit lite små snorig. Jag började med att gå men efter 3 minuter så började springa och tänkte att jag kör varannan. Men efter en låt så var det bara att fortsätta springa. Kan inte riktigt sluta för det blir som en nederlag för mig. Så jag sprang i 30 minuter och är jäkligt nöjd. Det gick förvånansvärt lätt. Med andra ord så lär nästa löppass blir en enda lång pina. Så är det alltid. Efter löpbandet gick vi och tränade på styrkemaskinerna. Jag har inte kört någon styrka alls sen vi började träna men har velat. Vi körde ganska lätt men det kändes absolut ändå.

Nu har jag satt upp mig på ett Box-pass på torsdag och det ser jag verkligen fram mot. Det var riktigt längesen och det ska bli kul att få slåss lite igen :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0