En helg som alla andra



Idag smakar Pollyn bra. Så med andra ord har mina smaklökar hoppat tillbaka till ursprungsplatsen och mitt snorhuvud har klarnat. Lite förkylning har jag kvar dock. Men mycket bättre.

Dålig uppdatering i helgen så här kommer vår helg i korta drag:

I lördags var det dax att hämta vår lille son igen efter att han varit hos farmor och farfar sedan i torsdags. Men innan så tog vi en tur till stan för att äta frukost och spana lite. Blev en kycklingtoast på Henry´s och sedan begav vi oss av mot Intersport för att kolla på löparskor till mig. Det tog ett bra tag men till slut hittade jag ett par skor som iaf verkade bra. Så nu får vi hoppas på att jag kan hoppa upp på löpbandet igen utan att få ont i benhinnor och dylikt. Jag var såklart tvungen att köpa något till Liam oxå. Blev ett par röda manchesterbyxor från hm. Superfräsiga!! :)

Idag har vi haft ännu en söndagig söndag. Vi har varit inne hela dagen och bara lökat. Både Fredrik och jag har suttit en del framför datorn och fixat med bloggdesign till mig. Vi har äntligen fattat tror vi. Men vi får se hur vi gör :) Liam har dock inte haft någon rolig eftermiddag. Efter han sovit sin nap så har han gnällt konstant i stort sett. Måste vara tänderna som är jobbiga än. Dom har ju precis poppat alla 4 och det känns nog en hel del fortfarande. Får väl se hur natten blir.....

Nu tv och ladda inför antingen en tuff natt eller en ny härlig vecka..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0