En hemsk historia med ett lycklig slut

Jag tittade på Kalla fakta nu ikväll. Det är väl inget jag brukar titta på men ikväll handlade det om Emma Jangestig. Hennes barn Max och Saga blev brutalt mördade av Emmas sambos sommarflirt. Nu handlade det om Emmas liv nu. Jag har hela tiden då intervjuer med Emma har visats på tv imponerats av hennes styrka och beslutsamhet att inte sluta leva. Kvinnan som mördade hennes barn ville ju förstöra deras liv på grund av att hon var svartsjuk. Men Emma har hela tiden verkat som att hon varit fast besluten att aldrig låta denna kvinna och mördare vinna. Hon mördade hennes barn men ändå säger Emma att hon aldrig känt något hat mot henne. Intsällningen som Emma har tror jag har gjort henne ännu starkare och den har nog sett till att hon hållt sig flytande i många lägen. Nu har hon fått ännu ett barn tillsammans med sin sambo och hon såg verkligt lycklig ut. Att en sådan här historia oxå kan få ett lyckligt slut är fint att se. Historien slutar iofs inte här, den har på sätt och vis precis börjat
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg också det igår. Jag har aldrig fattat förrän nu på slutet varför hon alltid var så glad, men det har liksom handlat om att få sitt liv tillbaka och inte låta den där människan vinna.

2010-10-25 @ 20:49:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0