En utedag

Kanske fel att skriva en utedag för då verkar det som att vi varit ute hela dagen och det har vi absolut inte. men under eftermiddagen så gick vi ut och satte igång med att rensa rabatter så dom blev fina. Liam fick krypa omkring som han ville men det som verkligen var intressant var ogräshinken och trädgårdsredskapen. Så det var inte större risk att han skulle sätta av i en väldig fart och rymma. När vi sen varit så duktiga så begav vi oss till lekplatsen och gungade lite. Vi hittade även en fotboll som blev Liams bäste vän. Han sparkade och dribblade som Maradona i hans glansdagar :) Han ville bara gå hela tiden så om han har träningsvärk imorrn så är jag inte förvånad ett dugg. Sen sov han gott i två timmar så då hann jag titta på bägge Hem till gården-avsnitten, käka och färga håret. Det gäller minsann att vara effektiv när tillfälle ges. Tur att jag har en kille som sover så pass bra som han gör. Oftast iaf :) Då får man de pauserna som jag behöver.
Jag har verkligen varit dålig på att ta kort den senaste veckan så därför blir inläggen kortlösa men nu ska jag skärpa mig!! Tråkigt med inlägg utan bilder...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0