Full fart resten av veckan

Ryggen har inte varit att leka med idag. Jag är inte den som vanligtvis klagar men jäklar vad ont jag haft idag. Till och från dock. Men att bära Liam har varit en plåga. Upp och ner upp och ner är inte roligt med en ond rygg. Men så fort Fredrik kom hem så vägrade jag bära mer. Så nu hoppas jag att lite vila göra susen så att ryggen är fit for fight till imorrn.

Imorgon kommer min farmor upp hit. Ända från Skåneland har hon åkt och hon stannar till fredag. Så nu kommer det vara full fart på oss här hemma. Mina farmor sitter inte still överdrivet mycket och finns det något som hon anser behövs göras så lär det bli gjort. Full fart på tanten är det  :) Skulle inte skada att få lite av hennes aldrig sinande energi och driv. Då hade jag kommit långt kan jag säga.

Näe, sängen snart.. läsa lite först dock
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0