Icke sa Liam

Man kan ju tycka att när ungen är vaken två timmar mitt i natten att han då skulle sova längre på morgonen. Iaf någon timme. Men icke. Vid 05,45 så tyckte Liam att det minsann var dax att gå upp. Fredrik låg i vardagsrummet och hade Babyvakten för det var han som skulle ta morgonpasset. Tror ni att han vaknar? Självklart inte. Jag som ligger i sovrummet hör både Babyvakten och Liam så efter en halvtimme av prat från Liam så går jag upp. Tar ett täcke och en kudde och lägger mig på golvet i Liams rum medan han kryper omkring. Han var så nöjd så. När Fredrik gick upp. Efter lite mer än en timme efter mig :P

Så inatt har jag sovit kanske lite mer än 4 timmar. Jag känner inte av det precis. Inte än. Det kommer sen i eftermiddag. Det brukar det göra. Men det ska nog gå bra ändå :) Får se om det blir träninge idag eller inte...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0