Jag mötte Djävulen

Jag har mött Djävulen. Ja den riktige. Inte den där fejk Dävulen som är röd och har horn. Det där är ju bara en pajas lixom. Nä den riktige finns här i Götene. Det visste faktiskt inte jag. Fick reda på det idag. Och det är inte en man heller. Det har jag alltid trott. Det är en tjej. Hon har långt blont hår, ca 1,65 cm lång och väldigt söt. Ser väldigt snäll och söt ut men skenet bedrar verkligen. Vill ni träffa den riktiga Djävulen? Ja då ska du dra till mitt gym här i Götene och gå på box-passet som jag var på nu ikväll. Djävulen håller i det passet!!

Min kropp är totalförstörd! Jag orkar helt ärligt knappt skriva. Armarna orkar jag inte hålla upp och händerna skakar. Nä, jag överdriver inte!!! Benen och ryggen ska vi inte tala om. Fy helvete. 75 minuter av rent helvete. Men det är därför jag tränar. Jag vill plågas och ha ont. Då vet jag att jag har gjort mitt yttersta och bästa!! Men morgondagen kommer vara smärtsam :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0