Lite bättre

En något bättre kväll/natt blev det iaf. Liam somnade som han skulle men dock så vaknade han tre gånger. En gång på kvällen, men det brukar han göra, och sedan en gång lite innan 03 och en gång vid 05. Men jag var så pass trött igår efter förra kvällens/nattens bravader så jag somnade om som en sten ändå. Sen fick jag även sovmorgon för det var Fredriks morgon så kl 08,30 steg jag upp. Alldeles lagom :)

Nu har jag och Liam precis tagit en långpromenad och han ligger och sover i vagnen där ute. Fredrik ligger och sover i sängen tillsammans med Leo. Vilka latmaskar jag och Lisa får stå ut med haha.

Idag ska jag röja lite här hemma, beställa lite foton (framkallning) och kanske kanske träna. Får se. Annars blir det en till promenad men då ska jag gå själv så jag kan rusa som en galning. Så det ger lite!

Nu ska jag äta lite rester: KINAMAT!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0