Lördagens träning

Jag är sjukt nöjd med veckans träning. Dels att jag har tränat 4 gånger denna veckan + att jag promenerat 5 av 7 dagar och dels för att jag kört på hyfsat tufft genom att köra intervaller och mycket mer motstånd än vad jag gjort förut. Jag känner även att mina lår har blivit lite fastare så träningen gör nytta :)

Lördagens träning blev följande:

30 minuter Crosstrainer, intervaller
15 minuter Gym, easyline (orkar inte förklara vad det är men det är bra iaf)

På lördagar så hinner vi inte träna mer än 45 minuter för Noel är på Funky Kids på samma gym och det är i 45 minuter. Så då kör vi under tiden som han är där. Men all träning är väl bra träning :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0