Måndagens träninge

Jag är så jäkla trött på att avbrott som jag har fått i träningen sen jag började träna. två förkylningar och ryggont har ju satt käppar i hjulet. Jag behöver få rutin på träningen men än så länge så vill det ju inte sig alls. Men nu hoppas jag att det ska gå.

Jag körde till gymmet idag efter att Fredrik kommit hem. Lite spontant så där men man ska köra på när man verkligen känner för det. Inte bara när det är inplanerat. Så jag körde 30 min crosstrainer med mycket motstånd och sedan promenad på löpbandet med lite lut. Jag förstår nu varför Emmie ser ut som en tomat i huvet när hon varit på löpbandet. Emmie kör alltid med lut och jag förstår nu varför hon blir helt slutkörd. Det var riktigt jobbigt trots att jag "bara" gick.

Imorrn hoppas jag att Emmie är redo att köra som fasiken igen :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0