"Nu tar jag dig"

Fredrik stannade hemma även idag så hela familjen har fått mysa tillsammans idag. Det har snöat ännu mer idag. Bilden här till höger är tagen igår och idag har vi minsann ännu mer snö. Så det är inte helt tokigt när skånesläkten påstår att vi bor i norrland :)
Vi tog en härlig promenad i eftermiddags när Liam skulle sova och sen sov han gott ute i vagnen.

Sen åkte vi in till staden för jag var väldans sugen på lite godis från Hjerbergs :) Bästa sortimentet när det gäller lösgodis, utan tvekan!!! Nu när vi bor ute i bushen så får jag itne godis därifrån så ofta så det blir extra gott då!!

Man får väl säga att Liam har tre favvolekar just nu. Två av dem ser ni på bilderna här intill. Gå med sin "vagn" och leka inne bland gardinerna. Gardinerna ääälskar han att krypa in bland. Han blir som galen ibland. Den tredje, men förmodligen den roligaste, är när vi jagar honom. Han "rusar" omkring i hela huset och kiknar av skratt. Och självklart måste man krypa efter samtidigt som man säger "nu tar jag dig" Tror att jag och Fredrik tycker det är minst lika roligt som Liam.

Nu ska jag joina Fredrik i sängen och läsa lite.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0