På en madrass

Min lille kille har inte haft någon rolig natt. Han har vaknat jätteofta på grund av hosta och att han är så täppt så han kan knappt andas. Han har inte varit ledsen när han vaknat utan han har bara somnat om igen. Men han har vaknat många gånger så hans sömn har ju inte varit så bra. Så han sover nu igen. Han sover ju aldrig så här tidigt i vanliga fall men han stensomnade direkt när jag lagt ner honom. Han har haft hostan nu i över en vecka så jag börjar fundera på att ringa till bvc bara för att höra med henne vad hon säger om det. Men jag tror jag väntar till imorrn och ser hur det är då. Det blir iaf ingen simning idag tyvärr. Känns skittrist men han är inte helt kry och då ska han stanna hemma. Kanske blir en promenad i eftermiddag. Får se.

Min älskling

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0