Smaklöst helt klart



Jag har chips, godis och soda stream- cola framför mig. Smuttar lite då och då, knaprar chips ibland och testar godiset. Men det är lönlöst. Jag känner inte smaken på något av det. Snyter mig och nässprayar mig men inget hjälper. Usch vad jag lider. Jag har genomlidit en hel film utan något gott att äta eller dricka. Käkade smaklöst fläsk med löksås förut. Kunde lika väl ha ätit hästbajs tror jag. Detta måste vara det värsta med att vara förkyld. Smak och luktsinne blir lika med NOLL! Speciellt om man är en gourmand som jag :)

Vi tittade på "Salt" nyss. Jag gillar ju inte Angelina "Manstealer" Jolie sen hon snodde Pitten från söta Aniston. Men jag tänkte ge "Salt" en chans. Verkade ju lovande efter att jag sett trailern. Men njaaaaaaa, den var som alla andra actionrullar tror jag. En härlig twist på slutet. Nääää, alldeles för förutsägbar enligt mig.




















Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0