Till historien

Liam ligger och skrattar i sin säng just nu. Konstigt det där. För 10 minuter sedan gnällde och gnällde han hela tiden när vi lekte. Så jag lägger honom för jag vet att han är trött. Vad händer då? Jo, han blir hur pigg som helst och skrattar som besatt. Knasunge!! Han stensomnar till slut, det vet jag ju.

Under helgen har jag fått jäkligt ont i svanken. Känns ner i benen ibland. Känns inte som att det är någon nerv i kläm men jag vet inte alls vad det kan vara. Om det är för att jag kånkar omkring på en 11-kilos koloss eller om det är på träningen och de nya skorna. Tränade ju i lördags men under träningen kände jag inget. Det kom igår efter att jag varit vaken några timmar. Får hoppas det går över väldigt snart. Vill inte ha fler uppehåll i träningen nu! Blev 3 pass förra veckan och jag siktar på det denna veckan oxå! Bara ryggen blir bra igen.

Helgen har varit en slappar helg frånsett tränandet. Gårdagen måste ha gått till historien som den segaste och tråkigaste dagen någonsin. Både jag och Fredrik tyckte det segade som tusan. Kan bero på att vi inte gjorde ett skit :P

Nu ska jag in och bädda ner Liam ännu en gång!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0