Tisdagens träning

Idag var det dax för träning igen. Jag var lika motiverad till att träna som jag var att halsa en flaska med het chilisås. Fyyyyy farao vad jag inte ville träna. Hade det inte varit för att jag och Emmie tränar tillsammans så hade jag inte åkt och tränat. Så det är ju tur att vi gör det :)

Emmie hade ett krav idag när det gällde vår träning. Minst 45 minuter konditionsträning på samma maskin. Och efter det kravet tvingade hon upp mig på löpbandet. Jag har ju inte kört löpband på riktigt på några veckor pga rygg-och benhinnesmärtor. Men det var bara att stånga huvet blodigt mot det där löpbandet. Men det gick bättre än väntat. Det blev först 5 minuter gång och sedan sprang jag de resterande 40 minuterna :) Sjukt nöjd. Det blev 7 km sammanlagt men då gick jag ju de 5 första minuterna så jag vet inte exakt hur långt jag sprang. Men jag är sjukt nöjd ändå. Och jag hade orkat mer. Det vet jag!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0