Träningen tisdag och torsdag

Nu har jag fått in 3 träningar denna veckan och det är bara torsdag. Blir en träning till på lördag. Mitt mål är att träna minst 3 gånger i veckan så att det blir 4 denna veckan är ju verkligen guldstjärna till mig :)

I tisdags blev det intervaller med corsstrainer i 30 minuter och sedan styrka. Kändes bra att köra intervaller faktiskt. Jag brukar inte göra det men jag fick absolut mersmak. Idag körde jag intervaller på crosstrainern igen, 20 minuter styrka och sedan avslutade jag med löpning på löpbandet i 10 minuter. Kände att jag kunnat springa mer där men ville inte riskera ryggen som nu äntligen börjar kännas bra. Så dagens träning är jag nöjd med. Skulle egentligen gått på box-pass men ville inte riskera ryggen. Bättre att börja lugnt. Blir bäst så :) Men det är så jäkla kul med träning just nu. Ni borde testa..
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0