Tvi för förkylning

Usch, jag gillar inte att gnälla  och klaga (vad ska det vara bra för) men idag är jag låg. Att en liten förkylning kan få en att känna sig som en zombie. Liam tycker att jag är skittråkig som knappt leker med honom utan bara sitter bredvid och glor. Nu den senaste timmen har han gnällt konstant och jag orkar inte med det idag känner jag. Nu har jag lagt honom i sängen och det har blivit tyst så jag hoppas han kan sova en liten stund. Han sov inte tillräckligt förut nämligen.

Nu vill jag bara bli kvitt denna tradiga förkylning så jag kan känna mig som en människa igen och bli mitt vanliga ROLIGA jag igen. För usch vad jag kan bli tråkig just nu :P
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0