Vår tisdag

Vår dag har varit en hemmadag. Liam är fortfarande snorig och hostig men det är minsann full fart ändå så han märker nog knappt av det. Förutom hostattackerna som kommer ibland. Vi tog en ordentlig promenad vid middag och sen sov han i tre timmar ute i vagnen. Skönt att han sov så bra ute i friska luften! Jag passade då på att städa undan lite men såklart oxå att slappa. Man får inte vara dum!

Nu börjar jag känna mig ltie förkyld!! Snorig och nysig. Hoppas det bara är något tillfälligt som gått över till imorrn. För jag vägrar minsann bli förkyld igen! Räcker med de två gånger jag redan åkt på!!

Nu tittar jag på "I form med Anna Anka". Måste säga att den kvinnan har en snyggt muskolös kropp. Jag hade gärna snott den :)

 

Min nyvakna snoris

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0