Varför igen?

Självklart så när jag väl kommit igång med träningen ännu en gång så blir jag förkyld IGEN!! Tredje gången den här hösten som jag är. Jag undrar var mitt immunförsvar har gått och gömt sig för i min kropp verkar det inte husera iaf. Jävligt tröttsamt minst sagt!! Hoppades på att det bara var något tillfälligt igår kväll men snorandet har förtsatt även idag. Hade det inte varit för att jag vill träna så hade jag inte brytt mig men träningen går så pass bra nu så jag vill ju träna!!

Liam sover ute i regnet men under tak naturligtvis. Vi hann ta promenaden precis innan regnet kom så det var vältajmat av oss :) Nu ska jag röja lite mer här hemma innan liten vaknar igen.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0