13 september



uschianna vad trött jag är. både i kropp och i huvudet. är på väg mot sängen egentligen men tänke slänga in några rader här först. vi har softat rätt mycket idag. liam började dagen med att ge oss sovmorgon till 6.30 vilket ju var väldigt snäll :) snacka om att jag njuter av de tillfällena till max. men jag var till slut tvungen att gå och titta till honom imorse för jag blev lite orolig när han inte vaknade som han brukar. när jag kikade in så hade han nog precis börjat vakna. låg och gnuggade ögonen så sött.

efter att ha spenderat förmiddagen inne så tog vi en promenad på eftermiddagen och stannade till vid lekplatsen och gungade lite. det har ju varit så gött väder så det var perfekt med att spendera eftermiddagen ute.

3 veckor med illamående, förkylning och hosta har hindrat oss men nu är vi på banan igen. idag var jag och emmie och tränade igen. jag slängde mig över löpbandet och det gick som en dans.

30 minuter
4,5 km
350 kalorier

sen körde jag även 10 min på crosstrainern på cardio. det var jobbigt. men ack så härligt
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0