28 September



Idag har vi varit på Babycaféet här i byn. Vi gick dit så att vi skulle slå två flugor i en smäll: motion och skojigheter! Där fanns massor med barn och dom flesta var i Liams ålder. Så Liam trivdes som bara den. Dock så kände jag att alla hade ju sina föräldragrupps-grupper så de kände ju alla varandra sen tidigare så jag var lite utböling. Matilda och Oskar var där en liten stunde men sedan blev Oskar trött så de fick gå igen. Men det fick gå ändå. Jag är där för att Liam ska få stimulans och ha roligt, det är det viktigast. Inte för att jag har tråkigt på något vis och visst pratas det med andra mammor. Men inte på samma vis. Vi skulle ha gjort hand-och fotavtryck men det blev inställt för hon som skulle hålla i det var sjuk. Det var riktigt tråkigt för det hade jag sett fram mot jättemycket. Får se om det blir vid något annat tillfälle. Vi har ju från Lifestone.se sen tidigare men jag skulle vilja ha i Liams rum oxå. Så då hade dom varit perfekta :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0