ändrade rutiner



ingen rödgrön regering de kommande åren men främlingsfientlig kanske. det är bra skrämmande att ett sådant parti röstas in. vart ligger felet? hur kan så många rösta på sd? jag fattar verkligen ingenting. vad är det för sverige som mitt barn kommer växa upp i egentligen? ett sverige där alla människor inte är värda lika mycket. obehagligt och skrämmande.

Liam ligger och sover just nu. vi har fått lite ändrade rutiner här nu. han sover vanligtvis till 6,30 - 7.00 på morgonen och sedan har han en längre nap efter 4-5 timmar och då sover han runt 2 timmar. sen är han vaken till 19,00. händer att han får sova en kortis vid 16,00 för att orka vara vaken till kvällen. dessa nya rutiner gillar jag skarpt. kyrkis, sångstund och öppna förskolan är på förmiddarna och det har varit lite svårt att komma iväg på det förut eftersom han sovit då. men nu är det fritt fram. det tycker jag är riktigt bra. funderar på en trip till ÖF imorrn men vi får se om vi hinner.

när Liam vaknat så är det lite mat och sedan ska vi ta en promenad tänkte jag. blir förmodligen en stund på lekplatsen oxå. han har ju fått både täckbyxor och rejäla skor av farmor och farfar så nu är det fritt fram att leka i alla väder :)

men nu är fredrik hemma på lite lunch så nu ska jag vara lite social..
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0