Askungar



Jag måste tipsa om boken som jag läser just nu. Min kära syster Emmie slukar det mesta i litteraturväg och därför får jag en hel del tips av henne. Hon är sådan som köper en massa böcker och det för aldrig jag så därför är det bra att Emmie delar med sig. Boken heter "Askungar" av Kristina Ohlsson. Jag segade mig in i den för jag inte riktigt hade någon läslust när jagh började läsa den. Nu kan jag knappt lägga ner den. Ibland vill jag inte läsa vidare för jag vet inte riktigt om jag vill veta vad som kommer att hända men samtidigt så måste jag få veta. Men jag får lite kalla kårar emellanåt. Ni måste läsa den!

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0