en lugn dag



ja nu tittar jag på höstens stora underhållningsprogram som vi alla kommer sitta som klistrade framför.  självklart menar jag skånefruar. höstens måste!!

idag har vi tagit det väääldigt lugnt. förmiddagen spenderade vi inne och lekte och höll oss sysselsatta för att en viss ung herre inte skulle tappa humöret. efter den dagliga dosen av hem till gården så gick vi till lekplatsen som ligger andra sidan vår häck. ingen rolig lekplats egentligen men den duger när man är 8 månader och inte har överdrivet stora krav. gungan är en stor hit men roligast är nog att få krypa/gå omkring och pilla på allt eller leka med sanden.

efter uteleken så var liam trött så då tog vi en långpromenad i skogen. det har varit ett mysigt höstväder idag tycker jag. alldeles lagom temp och soligt. kanske kunde vara lite kallare så att man kan få slänga på höstkläderna oxå.

han vägradfe verkligen att skratta när jag skulle ta kort när han gungade.

vet inte alls vad han skrattade åt men kul var det.

han hade kul kul kul :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej och tack för kommentaren i min blogg! Kul att du gillar den! Vilken underbart söt liten grabb ni har! :)

Det är en kompis till mig som gjort headern, http://ninai.blogg.se men resten har jag gjort själv via blogspots design. Tack ännu en gång!

2010-09-13 @ 19:56:07
URL: http://fairfriday.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0