En stor kille



Liam tyckte att mamma njutit tillräckligt nu för idag var det 06.00 som gällde imorse. Men jag kände mig pigg så det var ingen fara. Men jag märkte ganska snart att morgonen börjat för tidigt för unge herrn. Blev gnälligt ganska fort. Men sova ville han inte ändå så vi följde vår plan och gick till kyrkis här i Sil. Vi har inte varit där förut men det var riktigt bra. Liam var näst ÄLDST!! Haha, det är inte så ofta det är så. Där var en massa pluttisar där. Tänk att det är bara några månader sedan min store kille var en sådan pluttis :) Liam verkade älska det. Han kröp omkring och hälsade på alla, både vuxna och bebiskompisar. Klättrade på alla och allt, lekte med varenda leksak. Sången var han inte speciellt intresserad av idag utan det var bara busa som gällde. Jag kände inte igen någon men det är alltid lätt att prata med andra som har barn. Finns ju ett givet samtalsämne :)

Nu ligget store killen och sover. Oj så trött han var. Somnde direkt när jag lade ner honom i sängen i stort sett. Nu är det viktigt att han sover ordentligt för i eftermiddag ska vi hem till Mathilda och Oskar en sväng och busa ännu mer.

Men nu ska mamma titta på Hem till gården och bara slappa!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0