han är ju så grym

 

jag lägger liam i sängen för det är sovdags och medan han ligger där och snackar packar jag skötväskan med ryggen mot honom. när jag vänder mig om ser det ut så här:

 

inte världens bästa bild men jag antar att ni ser. han sitter upp. helt av sig själv har han satt sig upp. och när han gjort det en gång så gick det inte får honom att ligga ner igen. sitta var roligare :)

 

medan jag sitter i fåtöljen och tittar på honom och skriver lite i hans bok så börjar han kämpa lite:

 

kul att ställa sig på knä mot spjälorna men jag vill mer:

 

så varför inte ställa sig upp mot spjälorna helt utan hjälp. oj så glad han blev när han lyckades med det. både han och jag skrattade och skrattade och skrattade :) härliga underbara unge!

han är ju så grym!!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0