Helgen som varit



så, helgen som varit. jo, den har väl varit precis som hela veckan har varit. ganska händelselös men ändå bra. igår åkte vi in till den stora staden och storhandlade. det var ett bra tag sen och vår kyl och frys har ekat tomma i några månader nu. men nu kan du komma hit och äta emmie :) utan att klaga!! fredrik var på bandy igår på kvällen så jag och liam fick klara oss själva. det klarade vi. han somnade lite efter 19 och jag hade heeela kvällen för mig själv.  satt mest och surfade och mumsade godis.

idag har vi verkligen gjort nada. hållt oss hemma hela dagen i stort sett. jag tog en promenad själv i förmiddags och sen på eftermiddagen gick vi till lekplatsen andra sidan häcken alla tre och skojade lite. jag tycker det är viktigt att liam får komma ut lite varje dag. både för friskluft och stimulans. han tycker ju att det är väldigt intressant med allt det nya som finns utomhus och det kan hålla honom sysselsatt ett bra tag när han utforskar allt.

efter en händelselös vecka så verkar det som att vi kommer ha att göra nu veckan som kommer och vi ser fram mot allt allt allt....

 

 

 

 












vi var på lekplatsen i ca en timme och lyckades på den timmen ta 78 stycken bilder. jisses vad vi överdriver haha















Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0