Kluriga Koder

Försöker luska ut hur jag ska göra för att fixa min design här på bloggen. Jag har aldrig testat göra det förut utan har alltid fått någon annan till att göra det eller hittat en färdig design. Det är på tok för krångligt och jag har inte tålamod för sådant. Jag fattar inte alla koder och skit. Fredrik fattar bättre men han är inte överdrivet intresserad. Nu har jag kikat på det själv och det står still. Det händer inget när jag ändrar koderna. Jag får fortsätta spåna antar jag. Idag har det varit en väldigt söndagig söndag. Och med det menar jag såklart att vi inte har gjort något vettigt överhuvudtaget. Vi har varit hos svärisarna och fått god mat och sedan tittade vi på en konstig men på något vis intressant film. De ofrivilliga hette den och den handlade om ingenting i stort sett. Men den har tydligen varit väldigt hyllad här i Sverige av kritikerna. Vet inte alls varför dock. Annars har det inte hänt så värst mycket. Liam och Fredrik var ute och lekte på lekplatsen i förmiddags. Kallt har det ju varit idag så det var höstkläder på den lille och Fredrik slängde på sig långkalsongerna och konstigt nog dubbla t-shirts men ingen jacka!! Undrar hur mycket varmare man är då. KnasOlle. Nä, nu ska jag slänga mig över dom däringa koderna igen
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0