Mona vs Fredrik



sitter och kollar på Val 2010: Duellen. jisses säger jag bara. är det detta som avgör vilket parti som folket röstar på? Sahlin och Reinfeldt trashar varandra fram och tillbaka och försöker sänka varandra och det som de olika partierna INTE har åstadkommit under deras mandatperioder. blir jag verkligen klokare av detta? njaaa, det vette tusan. mest en massa skitsnack för att vinna röster skulle jag säga. jag är ju oxå lite dum och sitter mest och stör mig på de olika partiledarna som personer. gillar inte reinfeldt alls. gillar inte hans säviga sätt. Ohly behöver vi ju inte ens diskutera!!! Maud är ju lite smått tokig. Björklund ett pucko till skolminister. hägglund verkar ju rätt skön iofs. trevlig lixom. har ju redan avslöjat att jag gillar wetterstrand. GO GO GO MP. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0