skinande stol??!!



kollade tillbaka några dagar i bloggen och såg att häromdagen sken liam upp som en stol! ja det har vi ju alla varit med om många gånger. vilket sken vissa stolar kan få ibland. ja det är så härligt......

idag har vi lämnat liam hos farmor och farfar och han ska vara där hela helgen. började ändra mig redan innan vi åkt därifrån. vill ha hem honom igen :P saknar honom. men nu ska jag se till att njuta av helgen och ta igen lite sömn. det behövs. inte för att liam sover speciellt dåligt. han vaknar 1-2 gånger på natten men det har bara varit nappen som nehövts. han har ju varit lite snorig hela veckan så det har nog påverkat en del. men jag har sovit bra ändå. har lyckats somna snabbt och sovit bra. så jag klagar inte.

fredrik ligger och kollar på band of brothers och testar nya ljudsystemet. så emellanåt låter det som att ett krigsflygplan flyger genom mitt vardagsrum. så ljudet är det minsann inget fel på. tv:n är superb den med. bilden är bättre än bäst skulle jag tro. och jag brukar annars aldrig ens märka någon skillnad när man jämför. men denna tvn är outstanding.

nu ska jag nog ta och sova :) häääärligt!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0