stolt som en tupp



just nu sitter jag och lyssnar på när liam sitter och pratar inne i sin säng. det är aningens mycket svårare att få honom till att somna nu när han både kan sätta sig upp och ställa sig upp. han ligger i still i 2 sekunder ens. och försöker jag hålla honom nere blir han vansinnig och slingrar sig. så jag låter honom hålla på tills han blir urtrött och helt enkelt inte orkar mer. så länge han inte skriker eller gråter så får jag vara nöjd. han är ju helnöjd varje gång han ställer sig upp. stolt som en tupp och skrattar som en tok.

vi har inga planer idag heller. vi har inga planer i veckan alls tyvärr. känns lite smått tråkigt att bara vara hemma men det får gå. vanligtvis brukar vi ju ha att göra i veckorna så det kanske bara är bra med en hemmavecka. blir en massa gjort här hemma istället. det är ju aldrig fel. har redan dammsugit hela huset och ska våttorka det senare. blir en promenad i eftermiddag oxå.

häpp, nu blev han ledsen. för att han är hur trött som helst. får in och stångas lite med honom.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0