Tävlingssugna tydligen



Idag skulle vi ha hälsat på Emma och Adam men Adam blev förkyld igen så vi fick ställa in. Tråkigt för det var ett tag sedan killarna lekte nu. Men förkylning vill jag slippa. Räcker med tänder som gör ont. Men inatt har det inte varit några bekymmer. Han vaknade 2 gånger men det var bara en napp som krävdes och sedan sov han till 7,00. Till och med så att jag vaknade innan och kunde ligga och dra mig lite. Det är inte ofta det händer!

Det verkar som att det var fler som var sugna på att tävla om en väska för antalet besökare hit dubblades igår efter att jag tipsat om tävlingen :) Kul med många som tävlar men det är jag som ska vinna! haha.

Får se om vi går till lekplatsen i eftermiddag. Just nu sover Liam iaf och jag kollar på..... Hem till gården såklart :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0