Sångstund


"Liam ligger och sover efter en förmiddag med full fart." så mycket hann jag skriva på inlägget sen vaknade den lille tosingen. han hade sovit i nästan två timmar så jag visste att det var på gång.

iaf, som jag skrev ovan, vi har haft en förmiddag med full fart. vi hade bestämt med mathilda och oskar att vi skulle på sångstund i ELIM-kyrkan. verkar bara vara kyrkorna här i götene som håller i aktiviteter för småbarnen. inte för att det spelar någon roll så länge det inte är en massa religiöst snack. men mathilda och oskar hade haft en mindre rolig natt och orkade inte gå dit men jag och liam gick dit ändå. vi behövde ha något att göra idag. så kl 9 så gick vi in mot byn och sångstun

den började 9,30. det var en rolig sångstund och det var barn ända upp til 4 år. liam och en annan liten kille var småttingarna i gänget. efter sångstund var det lite fika för de stora och mat för de små. sen gick vi in i lekrummet och lekte med en massa spännande leksaker. liam verkade stortrivas. som vanligt var han skeptisk i början men de  lossnade snabbt och det blev fart på honom oxå. jag har ju lite svårt att gå på sådant själv men jag ville verkligen dit. och jag snackade lite med de andra föräldrarna där och alla var hur trevliga som helst.  var oxå rädd att det inte skulle funka eftersom liam brukar sova vid den tiden men han sov 20 min på vägen dit och sen slocknade han direkt efteråt på vägen hem. han var på väldigt gott humör hela tiden. så dit ska vi igen. och nu vet jag att vi nog oxå kan gå på kyrkis här i sil som är på torsdagar 9,30. perfekt!!

nu leker liam här bredvid mig och jag tänkte joina honom. vi hoppas på att pappa fredrik kommer hem snart oxå så att vår helg kan börja.























Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0