Svar på massa frågor


Vem:
vill du kasta en sten i huvudet på? en person som jag inte tänker nämna här
saknar du mest just nu? släkt och vänner nere i skåne!!!!
är din bästa vän av samma kön? dum fråga: Emmie!!!!!
är din bästa vän av motsatta kön? Fredrik, vore väl konstigt om det var någon annan...
är ditt 10:e sms ifrån? Sara
ska du träffa imorgon? Emmie, vi ska svettas ihop
umgicks du med senast? Fikade med svärisarna på stan idag.
festade du med senast? Det var på Krilles 30-årskalas så vi var några stycken.

Ja/ Nej frågor:
cyklat utan händerna: nä, dom tar jag med mig när jag cyklar.
gråtit en hel natt: kanske inte en hel natt men mycket av den.
åkt vattenskidor: nä, men det skulle vara kul att prova
åkt rullstol: nej
gjort en bakåtkullerbytta: har inte alla gjort det?
köpt lösgodis för över 50 kr: haha, det var en bra dum fråga...
haft träningsvärk: ja det är klart
önskat att du var det andra könet: nääääää
velat vara ett djur: ja.. en örn!
tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: nä, men jag tror att alla mina vänner skulle passa mycket bra i det. speciellt sandra hahahahaha
tycker harry potter är bra: självklart.
hatat choklad: går det?

Vem/ Vilka:
är i rummet med dig? Fredrik och Leo
fick du senast sms av? Mathilda
tänker du på nu? sitter ju och skriver detta så ingen.
pratade du senast i telefon med? Emmie
hus var du senast i: kommer minsann inte riktigt ihåg det. svärisarnas kanske
önskar du var med dig nu? har det bra som det är just nu
är din favoritsläkting: eftersom emmie är så mycket mer än bara en syster för mig så är hon min favorit!! men dom andra är underbara dom oxå!!!

Var:
är din telefon? i soffan bredvid mig
sover du? på höger sida i sängen
handlar du mest? Ica här i bya
åkte du senast bil? till ica här i bya

Vad:
åt du senast? naturchips
drack du senast? Bobs jordgubbssaft
är det för färg på dina byxor? grå mjukisar
är närmaste saken som är blå? Liams lekfilt
har du på fötterna? vita strumpor
är din favorit färg? beror ju på var färgen ska vara men just nu är jag inne i en grön period.
vilken film såg du senast? i love philip morris tror jag
hör du just nu: lyssnar på "Din nästa statsminister" och chipsknappret i mitt huvud

Har du någonsin:
sovit naken? oh yeah!!!
kört över hastighetsgränsen? det har hänt ja
målat om ditt rum? målat om alla mina rum ja
dansat framför en spegel? like crazy
fått hicka? det har hänt ja
stulit pengar från en kompis?
varit i slagsmål? räknas det när jag var pytteliten och min motståndare var lillsyrran? haha
smugit ur ditt hus? ja jag är lite av en smygare absolut
haft känslor för någon som inte känt detsamma? dom flesta brukar ju ääälska mig men jo, det har hänt
älskat eller saknat någon? varje dag!!!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0