Än så länge ljust



Jag har det så jävla gött just nu. Liam har fortsatt med att vakna vid 7.00 på morgonen och det känns som världens sovmorgon. Jag vaknade vid 5.00 imorse och upptäckte att det är kolsvart ute. Det är ju alltid extra tungt att gå upp tidigt när det är mörkt ute så nu är jag extra tacksam för att han sover längre. Jag vet att mörkret snart hinner ikapp mig men jag kan njuta av ljuset ett litet tag till iaf.

Igår vad vi inne i stan. Vi hade en spontandate med SötaSara. Äntligen kan jag bara säga. Vi har försökt få till denna date hur länge som helst men det har hela tiden kommit grejer ivägen. Men nu gick det. Jag ville ju spana in Saras lya som hon gjort om. Hon har gjort allt själv. Hon är så duktig SötaSara :) Lägenheten var jättefin. Skitsnygg grön fondvägg och sen vitt., Nya fina möbler. Väldigt lyckat måste jag säga!Efter titt och snack så gick vi inte till city för lite att äta och en tur i affärerna. Sara hade shoppstop men jag behövde smink. Finns inget tråkigare att shoppa dock. Men Sara tipsade och jag litade på henne. Mineralpuder från Loreal och en mascara från Loreal. Blev bra!

Det var verkligen kul att få träffa Sara. Vi har alltid roligt ihop :) Hon är oxå väldigt bra med barn så därför är det inget problem att ha med Liam. Och Liam gillar ju dom flesta så från hans sida brukar det inte vara några bekymmer heller!

Liam blev lite trött efter äventyret och somnade så här nör vi var på väg tillbaka till bilen som stod vid Saras lägenhet



Nu ska jag fortsätta titta på Daybreakers.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0